Det er Tor Larsen som er leder av byvandringen, og da er vi i trygge hender.

Det er få som kjenner Nordlandet så godt som Tor. Han har skrevet flere artikler om øya i Historielagets årbok, har holdt foredrag og ledet byvandringer.

Denne gangen skal han føre oss mot steder som Edvard Hoem forteller om i boka: «Felemakeren», og mot området hvor han selv vokste opp i Fostervollgården.

Vi går i rolig tempo. Det blir ingen strabasiøs tur og det blir god tid til andre ting etter byvandringen. Kle deg etter været.

Nordmøre Historielag har fått en del medlemmer i det siste, men kanskje mangler vi deg. Du kan bli medlem ved å sende epost til  sverre@jansen1.com. Kontingenten er 400 kroner pr år, inkludert årbok.

Vi har et interessant foredragsprogram for høstsemesteret og en årbok som kanskje overgår de foregående.

Velkommen